Lähde mukaan 14.9. alkavaan Perhekummi-koulutukseen!

2.9.2020

Tulisitko avuksi perheelle?

Haluatko antaa aikaasi alle kouluikäisen lapsen perheelle, joka kokee tarvitsevansa arkeen piristystä, tukea ja aikuista juttuseuraa? MLL:n Lapin piiri kouluttaa vapaaehtoisia perhekummeja lapsiperheille kasvotusten ja etäyhteyksien avulla tehtävään tukemiseen. Oletko sinä yksi heistä?

Lisätietoja perhekummitoiminnasta ja ilmoittautumislomakkeen löydät nettisivuiltamme täältä.

Ilmoittaudu 8.9.  mennessä mukaan seuraavaan perhekummikoulutukseen, joka alkaa 14.9. ja päättyy 4.10.  Koulutus suoritetaan Teams-videokoulutusten (22.9. ti ja 30.9. ke klo 17-19) ja itsenäisen ItsLearning-verkkokoulutuksen kautta.

Ensisijaisesti haemme perhekummeja Rovaniemelle, Kemiin, Enontekiölle ja Sodankylään. Perhekummiksi voi kuitenkin kouluttautua kaikissa Lapin kunnissa.