MLL Lapin piirin kevätkokous 26.4.23

23.3.2023

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lapin piiri ry:n piirihallitus kutsuu jäsenyhdistyksensä sääntömääräiseen kevätkokoukseen, joka pidetään keskiviikkona 26. päivä huhtikuuta alkaen klo 18.00. MLL Lapin piirin piiritoimistolla, Pirkkakatu 2, 96200 Rovaniemi. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä (Teams). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja päätetään piirin ehdokkaista, edustajista ja aloitteista liittokokoukseen 2023.

Kokoukseen ennakkoilmoittaudutaan ja  valtakirja toimitetaan yhdistyksen virallisten nimenkirjoittajien allekirjoituksella varustettuna 19.4.2023 mennessä sähköpostilla osoitteeseen katja.rippstein@mll.fi (kuva/skannaus). Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan yhdistys, osallistujien nimet, tieto osallistuuko Pirkkakadulla vai etänä ja Pirkkakadulla osallistuvien mahdolliset ruokarajoitteet tarjoilua varten.

Virallinen kokouskutsu, valtakirja ja esityslista löytyvät alla olevasta tiedostosta.