Paikallisyhdistykset

MLL:n Lapin piirin alueella toimii 20 paikallisyhdistystä. Yhdistykset toimivat vapaaehtoisvoimin ja tarjoavan monenlaista toimintaa alueensa lapsille, nuorille ja lapsiperheille.

Paikallisyhdistyksessä voit toimia erilaisissa tehtävissä esim. perhekahvilaohjaajana, kerhon ohjaajana, retkijärjestäjänä, lipaskerääjänä tai vaikka makkaranpaistajana yksittäisessä tapahtumassa.  Yhdistyksen hallituksessa toimiminen mahdollistaa paikallisen toiminnan ja antaa vapaaehtoisille tilaisuuden kehittää mm. yhdistysosaamisen taitojaan.

Lapin piirin paikallisyhdistykset löydät täältä. Ole rohkeasti yhteydessä paikallisyhdistykseesi ja kysy, mitä toiminnan mahdollisuuksia heillä olisi tarjota juuri sinulle.