Ritva Olsén johtaa MLL Lapin piirihallitusta jatkossakin

9.10.2022

MLL Lapin piirin syyskokous valitsi Ritva Olsénin Rovaniemeltä jatkamaan piirihallituksen puheenjohtajana kaudelle 2023-2025.

Syyskokouksessa tehtiin myös muita henkilövalintoja. Hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin Niina Antinkaapo (Tervola), Elina Kehusmaa (Kemi) ja Heidi Hussi (Kittilä). Muut varsinaiset jäsenet ovat Mari-Lea Kovanen (Rovaniemi), Marja Huusko (Pello), Antti Parkkinen (Rovaniemi), Tiia Huikuri (Rovaniemi), Marja Leena Nurmela (Rovaniemi), Katja Kärki, (Rovaniemi) ja varajäsenet Mira Hyväri (Rovaniemi), Heli Rousu (Pello) ja Harri Tiuraniemi (Rovaniemi).

MLL Lapin piirihallitus tekee työtä lapsiystävällisen Lapin eteen.

Kuvassa: Riikka MLL Kemin yhdistys, Maria MLL Rovaniemen yhdistys, Ritva Olsén piirihallitus, Marja Leena Nurminen piirihallitus ja Katja MLL Lapin piirin toiminnanjohtaja.