Tue toimintaamme

Voit olla mukana liittymällä vapaaehtoistoimijoiden kasvavaan joukkoon, osallistumalla keräyksiin, tekemällä lahjoituksen, sopimalla kumppannuudesta tai esimerkiksi liittymällä jäseneksi.

Rahalahjoitus

Sekä yritykset että yksityishenkilöt voivat tukea piirin toimintaa. Lahjoitusrahat käytetään yleisesti MLL:n Lapin piirin toiminnan tukemiseen tai valitsemaasi kohteeseen.

Merkkipäivälahjoitus

Merkkipäivän lahjarahat voit lahjoittaa MLL:n Lapin piirin toimintaan lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi. Pyydä ystävääsi tekemään lahjoitus MLL:n Lapin piirin keräystilille.

Yritysten kannatusjäsenyys

Yritys voi liittyä MLL:n Lapin piirin kannatusjäseneksi 300 euron vuosimaksua vastaan.

Lahjoita rahaa tai osaamista

Yritys tai yksityinen henkilö voi lahjoittaa myös omaa osaamistaan piirimme käyttöön, kuten markkinointiosaamista tai tapahtumaorganisointia.

Ole yhteydessä

Toiminnanjohtaja