Tule mukaan - liity jäseneksi!

Kesäkampanja 2023!

Nyt kannattaa liittyä jäseneksi MLL:n paikallisyhdistykseen!

Lapin alueella MLL:n jäseneksi 19.6.-12.8.2023 liittyneiden aikuisjäsenten kesken arvotaan neljä 50 euron arvoista S-ryhmän lahjakorttia!
Lahjakortit käyvät S-ryhmän osuuskauppojen toimipaikoissa.

MLL:n jäsenenä olet pienten puolella ja lasten asialla - tuet lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia Lapissa.

Liity jäseneksi verkossa:

➡www.MLL.fi/jaseneksi

Arvonta suoritetaan 17.8.2023 ja olemme yhteydessä voittajiin henkilökohtaisesti.
Tervetuloa jäseneksi! Sinä autat.
#osuuskauppaarina #koillismaanosuuskauppa

Ovatko lasten asiat sinulle tärkeitä? Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Liity jäseneksi netissä ja voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi.

Liity jäseneksi täältä.