Perhetoimintakeskuksen vuokraus

Perhetoimintakeskusta vuokrataan mm. koulutuksiin ja perhejuhliin esimerkiksi lasten synttäreille. Tilaohje, pohjapiirros ja tietoa tilassa olevista astioista löytyy sivun alaosasta. Kuvia tilasta tästä.

Sijainti:
Pirkkakatu 2, 96200 Rovaniemi.

Tilavuokra 1.1.2023 alkaen
Hinnat eivät sisällä siivousta (25 €).

- 25 €/h (MLL jäsen 10 €/h)
- 100 €/pv (MLL jäsen 50€/pv)

Vuokra maksetaan kortilla ennen vuokrausajankohtaa. Tarvittaessa mahdollisuus saada myös laskulla, johon lisätää 8€ laskutuslisä.

Vuokrauksen säännöt:
Mikäli vuokraaja toteuttaa tilaisuuden yhteistyössä MLL:n Lapin piirin kanssa, on vuokraus maksuton.

Vuokraaja vastaa siivouksesta tilaohjeen mukaan (kts. tilankäyttöohje alta). Huonekaluja, sermiä ja muita tavaroita saa siirrellä tilaisuuden luonteen mukaan, mutta ne tulee laittaa takaisin samoille paikoille lähtiessä.

Kuvia tiloista näet täältä

Tiloissa on kaksi vuokralaista ja heillä on oikeus kulkea omiin huoneisiinsa.

Varaukset ja tiedustelut:
Tarkista reaaliaikainen varaustilanne kalenterista ja tee varaus piiritoimistolta p.  050 465 0704.

Tilojen esittelystä on hyvä sopia etukäteen.