Paikallisyhdistykset

MLL:n Lapin piirin kansalaistoiminnan kulmakiviä ovat paikallisyhdistykset ja niissä toimivat vapaaehtoiset. MLL:n vapaaehtoistoiminta toteutuu pitkälti yhdistyksissä. Vapaaehtoistoiminnan kautta MLL:lla on suora yhteys lasten, nuorten ja vanhempien arkeen.

MLL:n paikallisyhdistykset kokoavat kuntansa perheitä toimimaan, osallistumaan ja vaikuttamaan lapsiperheiden hyväksi. Toiminta muotoutuu paikallisista tarpeista, yhdistyksen voimavaroista sekä alueellisesta ja valtakunnallisista toimintamalleista.

Vapaaehtoisten järjestämä yhdistystoiminta on pääasiassa ennaltaehkäisevää työtä hyvän lapsuuden ja vanhemmuuden puolesta mm. perhekahvilatoimintaa, vaikuttamista, kerhoja, retkiä, tapahtumia ja tempauksia.

MLL:n Lapin piirin yhdistykset
Logoa klikkaamalla pääset yhdistyksen tietoihin.