Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi!

Vapaaehtoistoiminta MLL:ssa on ennaltaehkäisevää työtä hyvän ja onnellisen lapsuuden puolesta. Vapaaehtoistoiminta on palkatonta, omasta halusta lähtevää, osallistujien ehdoin tapahtuvaa toimintaa lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi.

Vapaaehtoistyö on parhaimmillaan antoisaa, iloista ja palkitsevaa! Vapaaehtoisena voit olla mukana omana itsenäsi - juuri sen verran kuin sinulla on aikaa, halua ja voimavaroja. Näet työsi tulokset ja nautit yhdessä tekemisestä. Vapaaehtoisena saat uusia ystäviä, koulutusta ja kokemuksia.

Lue lisää MLL:n Lapin piirin vapaaehtoistoiminnan mahdollisuuksista vasemmalta löytyvistä palkeista ja tule mukaan toimintaan!

Vapaaehtoisena

• Voit olla mukana omana itsenäsi – juuri sen verran kuin sinulla on aikaa, halua ja voimavaroja.
  • Saat koulutuksen tehtävääsi ja sinua tuetaan ja ohjataan tehtävässäsi
  • Voit suunnitella ja toteuttaa mieluisaa ja mielekästä ohjelmaa
    yhdessä muiden lapsiperheiden kanssa.
  • Voit vaikuttaa oman asuinpaikkasi asioihin.

Voit toimia

- Paikallisyhdistyksessä

• perhekahvilan ohjaajana
  • olla järjestämässä erilaisia tapahtumia alueen lapsiperheille
  • olla mukana tukioppilastoiminnassa
  • olla mukana paikallisyhdistyksen toiminnassa ja hallituksessa

- Vapaaehtoisena tukihenkilönä

• perhekummina
  • läksykummina
  • ystävänä maahanmuuttajaäidille
  • mummi- ja vaaritoiminnassa

tukemassa lapsiperheen/lasten ja nuorten hyvinvointia ja jaksamista arjessa.