Tule meille töihin!

5.9.2023

Tule meille töihin!

Järjestöassistentin työhösi kuuluu monipuolisia toimistotöitä (mm. laskutus), asiakaspalvelua, viestintää, koulutusten ja tapahtumien järjestämiseen liittyviä tehtäviä sekä muita yhdistyksen yleishyödyllisiä tehtäviä.

Odotamme sinulta kiinnostusta MLL:n toimintaan, organisointikykyä, vuorovaikutustaitoja, intoa uuden oppimiseen sekä valmiutta satunnaiseen ilta- ja viikonlopputyöskentelyyn. Monipuoliset viestintätaidot ovat eduksi.

Tärkeintä on soveltuvuus joustavuutta vaativaan järjestötyöhön. Tehtävät täsmentyvät osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan.

Työpaikka on osa paikkaauki ohjelmaa ja palkattavan henkilön tulee olla vaikeasti työllistyvä nuori (työsuhteen alkaessa korkeintaan 29-vuotias) tai osatyökykyinen henkilö, joka ei aiemmin ole työskennellyt Paikka auki -​ohjelman avustuksella.

Työ on kokopäivätyö (37,5 h/vk), alkaa 25.9.2023 tai sopimuksen mukaan ja kestää 6kk. Työhön valitulla on 3 kk koeaika.

Palkkaus sosiaalialan järjestöjä koskevan tes:n mukainen.

Jätä vapaamuotoinen hakemus ja CV viimeistään 17.9.2023 klo 15.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen raili.ronkainen@mll.fi tai postitse osoitteeseen Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lapin piiri ry, Raili Ronkainen Pirkkakatu 2, 96200 Rovaniemi.

Mikä Paikka auki -avustusohjelma?

Paikka auki on sosiaali- ja terveysministeriön (STM) avustusohjelma, josta jaetaan avustuksia sosiaali- ja terveysjärjestöille nuorten ja osatyökykyisten työllistämiseen. Ohjelma on käynnissä toistaiseksi. Järjestöt voivat hakea työntekijän palkkaamiseen avustusta, joka kattaa työntekijän kulut 100%. Avustuksia hallinnoi sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus (STEA) ja ohjelmaa koordinoi Nuorten Ystävät ry. Ohjelman kautta hakuun tulevat työpaikat on tarkoitettu osatyökykyisille (ilman ikärajausta) sekä työn ja päätoimisen koulutuksen ulkopuolella oleville alle 30-vuotiaille nuorille. Lue tarkemmat kriteerit täältä

Paikka auki -avustusohjelman tavoitteena on tarjota mahdollisimman monelle vaikeasti työllistyvälle henkilölle vuoden työsuhde sosiaali- ja terveysalan järjestössä ja täten edistää heidän työelämävalmiuksiaan sekä jatkopolkumahdollisuuksiaan.